< Till bloggens startsida

Vem är jag?

I'll neeever teeell! Haha nejdå, men vill försöka hålla bloggen anonym i alla fall ett tag till.
Fick en förfrågan att berätta lite mer om mig själv. Jag är snart 21, bor i en mellanstor stad i Sverige. Studerar lite, läser några kurser och jobbar extra ibland. Vill inte riktigt avslöja vad jag studerar osv, för att jag som sagt vill vara lite anonym i bloggen.
Är praktiserande sen ca 1,5 år tillbaka och har burit slöjan i ett år nu. Alhamdu lillah. Är gift. Hm? Haha så duktig var jag på att berätta om mig själv! Fråga gärna frågor så svarar jag så gott jag kan, in sha Allah :)
Jag gillar att laga mat och baka, umgås med systrar och familj och Islam är självklart centralt i mitt liv och försöker praktisera så gott jag kan, Alhamdu lillah.
Som sagt, fråga gärna på.
Salam Alaykom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0