< Till bloggens startsida

Svag iman och synder

Salam alaykom

SubhanAllah jag har känt mig så svag ett tag nu.. Mår så himla dåligt. Kommer ihåg när man var ny muslim och ens iman var så himla stark, ingen kunde säga nåt det enda som fanns i ens huvud var bara islam islam islam. Ya Allah! Längtar dit igen. Må Allah förnya iman i våra hjärtan och göra oss till starka praktiserande muslimer! Amiiiiiiiin!

Känner mig som världens största syndare världens mest idiotiska människa. Känner att jag hatar mig själv subhanAllah..

Allahu musta'an.

Finns inget jag vill hellre än att min iman ska vara på topp och att jag ska kunna göra mycket ibadah. Jag ber Allah att underlätta för mig och för andra i min situation. Amin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0