< Till bloggens startsida

Salam alaykom wa rahmatullah!

Med denna blogg hoppas jag kunna dela med mig av mitt liv som muslim i Sverige med allt vad det innebär, allt ifrån hur det funkar att vara en hijab-bärande muslimsk tjej till att bara dela med mig utav min vardag hemma. Ni kommer säkert att stöta på Koranverser och hadither, recept, händelser hämtade från mitt liv samt ett och annat depp-inlägg. Jag börjar med att blogga som anonym, så får vi se vart det leder.. Hoppas ni kommer att kika in då och då!
This is the ladies-section at our local masjid 

Kommentarer
Secret Sweetness

Masha'Allah, välkommen till "blogg världen". Alltid kul när systrar börjar blogga. Kram! :)

2012-03-27 @ 00:59:13
URL: http://secretsweetness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0